Thursday 2 June 2011

__boy over flower__

~BOF~

:: jun pyo ::
:: jan di ::
:: ji hoo ::
:: yu jung ::
:: yi jung ::
Assalammualaikum....
___________________Hello there's,outchh.dah lama kan tak update status.maaf lah,busy dengan final exam,then file untuk MQA yang still lagi terbengkalai ni hah,(lai2 sapa yang nak tolong.^,^).okeyh2.sebenarnya,saya sudah jatuh hati dengan korean drama(saja je kan nak jadikan cerita).ouhhhhhh,sebab moral of the value dalam story tu ada.sumpah,kalau korang tengok,mesty jatuh cinta.<3.awesome sangat.(mybe,tapi kalau dah tak minat,memang lah cakap tak best).:).
 ___________okeyh2,saya tau,xtually cerita nih dah lapuk kan,tapi,aku je yang ketinggalan,bukan,mula-mula,aku tak berapa amiik port sangat cite ni meyh,tapi,hari tue,lepak,spent time gather ngn Nadia A.K.A my counsin,uhhh,teros jatuh cinta.:(.sanggup bersengkang mata melayan cite ni sampai pagi oo,(kbs,thank a lot yeahh).hah,mula dari situ lah aku sikit demi sedikit mula layan cerita nih sampai lah the last episode.:(.
__apa yang membuatkan aku sangat sangat tertarik dengan cerita ni,watak yang diowang semua bawa.:(.sangat teareas.touching.=.='.kalaulah aku bole berlakon sama-sama dalam cerita ni kan best.(perasaan takpe kan,^.^).
_hummmm,jan di,geum jan di,seorang wanita yang sangat tabah + cekal + tegas,mengharungi setiap apa yang dia hadapi,terumanya bila berdepan dengan jun pyo,seorang yang tidak tetap penderian cintanya + kadang2 caring + loving,=.='.tapi,nasib baiklah tiga sahabat karib yang lain still ada di belkang yang bantu jan di hadapi semua ni,yang bestnya,bila ada masalah je,mesty dyowg semua ada.:).seronok kan kalau kita dapat jadi macam tuu,(sayang  nak boleh tak bie,nak bie buat apa yang dyowg buat kat jan di.:).).haha8,berangan je kan aku,untunglah kalau fauzan nak layan aku mcm 2.:P
_hah,tapi cerita ni kalau aku tengok banyak kali pun aku tak kesah,sbb mmg best,mula-mula aku ingt cerita apa ntah ,tapi,lepas dh tengok,celik mata,buka lappy,tros je on youtube.nasib lah wireless time tu ok,so,sepanjang hari,pagi sampai petang ngadap lappy,dengan tak ingat makan langsung,teros je layan sampai sekarang ni (2 june 2011,19:12),hah,lagipun dyowg semua memang bebbst sangat sangat.dalam cerita ni ada gembira,caring,loving,macam2,dendam je aku tengok tak ade,tapi tak tau lahkalau sekilas pandang je.:)
_atiqah :bie,boleh tak sayang nak berbulan madu nanty dekat korea?
fauzan:hah,lama lagi lah sayang nak pikir benda tu,nikah pun belum kan.
atiqah:alaaa,bie,takpe kan kalau merancang.:)
fauzan:(nak sedapkan hati lah kan),yeaa,nanti dah nikah,kita berbulan madu kat korea ea sayang.
atiqah ::).thank bie...9memahami walaupun terpaksa).:P
fauzan :)
......................hah,aku tau,dy sengaja nak amik hati,tapi takpe,kalau ada rezeki pun,tak kemana kan.:).okeyh,tapi kalau lah aku dapat honeymoon kat sana,kan best.=.=".............................
~~ hah,okeyh,aku sugesst sapa sapa yang belum tengok,layan lah kejap cerita tu,ok wat,dari korang dok melepak,takdapat pape kan,sesekali kalau layan pun,xsalah.:).sebab memang best kot cerita ni.lagu-lagu dalam cerita ni pun best.aku rasa bukan jiwang cerita ni,tapi banyak nilai-nila moral yang dia nak terapkan xtually.:)ntah lah,tapi aku dah jatuh hati dengan cerita ni.=.=".
~lastly,xpayah beli tiket pun nak tengok cerita ni sayang.tapi kalau ada masa,spent,join tengok tau,nanty kita bole share pape yang patut.:).kongsi Lee Minho ke.:P

No comments:

Post a Comment