Saturday 11 June 2011

__saya dan lensa__

NIKON D3100.
I WILL GRAB YOU BABBY.:).
WAITING FOR ME YEAHHH
                                                                   Aku dan lensa.:).
__huh!jenuh nak menunggu.sumpah!!aku minat photographer actually.tapi,takde camera,hahha,(gelak sopan,cett),huh,aku nak DSLR.ibu cakap,kumpul duit sendiri yeahh sayang.bie pulak,cakap,xpayah lah beli.:).huh,apa haku peduli kan,aku nak,nak lah.!.=.=".tak kira,yeahh,sekarang duit menghampiri cukup,boleh lah nk grab satu,lensa yeahh NIKON D3100.happy kan.seronok kan,(tak terkata lah,sbb bnd aku tunggu bertahun,baru nak dapat.:(.sokay2,yang penting dh boleh dapat.yeahh,lepas nih,hidup aku dimuka lensa je.yuuuu!!gorgeous kn.=='.__
___Actually,memang jealousy sbb tengok orang lain pegang D,macam pegang gualgula je kan,aku tau,dh besepah yg guna,hah,tk kesah,biar lambat,asal dapat kan.:).yeahh,mmg naknak pun,okeyokey.Lepas dh dpt nanty,boleh engadap lensa 24 jam,bangun tido,lensalensa saja lahlepas tu upload picture bebanyak kan.hah,memang rarelly lah.takpe lah,dah minat,go on saja.:)
- saya punya-



4 comments:

  1. bertambah2 lah photographer iptho ni nanti ya :)
    snap pic cantek2 maa

    ReplyDelete
  2. ishiko:haha7,saya dan akk punya yeahh.:)

    ReplyDelete
  3. airah :hah7,tu lah,iptho dan lensa lepas ni kan.:).sokay2,nanty boleh join.:pp

    ReplyDelete