Thursday 2 June 2011

~~capital L for Lee Minho.~~

.LEE MINHO.
Hello peeps,hope all will be fine there's.^,^.(senyum itu sedekah).hah,this time,apa kejadah ntah kan aku rajin sangat nak menaip,update status bagai la,aishhh,malam-malam macam ni lah sedap tido.=.=".disebabkan tak bole tido,tuu yang aku update status nie.:)
Hah okeyh,still in korean mood again,:),Lee minho,memang buat aku tak tido malam,mengalahkan Fauzan(Bie,soory,curang xcurang sangat lah,tp you still the number one sayang.).huh,=,=".Abaikan,:),berbalik pada Lee Minho.awww.plusplus.suka sangatsangat.gtg.tapi aku tau,aku ni hangathangat tahi ayam je,nantynanty lama lama,lupa lah kan pasal Leeminho nih.:).cuba korang tengok gambar ni.
Lee minho is line number two,:),gantang kankan.outchhhhhh,kalau lah.kalau je,xsalahkan kan.:P.Cehh.perasaan sangat lah kan aku bole dapat mamat macam ni,pandang aku pun ntah nak ke tak.=.="(yeahh,i know who i am).sobbbbbb2,paboooo,agiyoooo.takpe takpe,kim hyuun joong kan ada,tett,kacak juak.:P.sudahsudah,perasan terlebih,lagi ssh aku nak tido malam ni,kan ada kan overnite bnd yang tak suda.:).
Tetiba time malam-malam camni,teringat pulak cerita bof,outch,xbole blah lah kau ni,>,,<".tapi mmg sedih bangat cite nieh,lagu-lagu pun,baik-baik aku tak suka,jadi suka,apa ntah kan aku nih.:).tuu lah,dulu tak minat lah punya pasal,sekarang,sampai tak bole tido bagai.(macam-macam perangai lah kan aku ni).i'll waiting for you,lagu yang paling aku suka.sedih,dan bila sedih je,aku akan ingat bie.dan bila aku ingat bie aku,mula lah aku tett.(haha7,rahsialah.)
hah,nah ni,ada beberapa nasihat yang aku share,"ingat,sekuat,sedalam mana pun dugaan dan halangan yang korang hadapi dalam dunia percintaan ini,korang kene kuat dan saling berpegang teguh antara satu sama lain,sebab,kalau korang sama-sama hadapi benda nih semua,korang jugak yang akan mendapat balasan yang setimpal berkat dengan kesabaran korang kan.:).tapi,benda nih sama-sama,untuk aku jugak,sbb,aku pun,kadang-kadang ada pasang surut,adat bercinta(kononnya la,nak cover punya pasal kankan.:P).haha7,cinta ini bukan datang dengan sendirinya,kita sendiri yang mencari cinta,sebab tuu lah kita kena jaga dia,pelihara dia.aku mula mengenal lebih mendalam lagi maksud cinta melalui BOF nih lah,banyak bnd yang aku belajar dan dengar.:(.sumpah,cinta yang terhalang dlama cerita ni,mula-mula nampak goyah,tapi berkat kesabaran,ketabahan,the end,both of them still bersama,walaupun pada pertengahannya,banyak tentangan yang berlau.=.=".Sweet kan,that why aku suggest korang tgk cite ni,even bgkorang cite nh jwang ke hape,tapi at least,ada bnd yang korang boleh belajar,xsalah kan,
Kadang-kadang kita kene sedar,bukan semua bnd yang kita nak tercapai,so,dengan usaha,kesabaran,insyallh,kita akan dapat.sama-sama renungkan,
okey,guys,yang kurang tu datang dari diri aku sendiri,:)
                                                   ENJOY THIS ENTRYn halangan,maslaah,dugaan,hadapinya dengan

2 comments: