Friday 17 June 2011

teacher

Selamat petang(evening) warga blogblog yeahh.(:.thank ehh sbb selalu follow,tak pun singgah nh hah blg nih.yang ceria.>tingtong<,grrr~~.Entry kali nh hape eakk.:).hah,penan dengau tak "pengalaman berasaskan sekolah".(blurr),haikk,nh lah dunia aku sebagai seorang bakal warga pendidik.cehh.(muka xdop ciri pun).:p
sokay,tkpe,jiwa ada jiwa pendidik,bhaaa2.hah,first time tuh aku nk ber PBS nh,dupdap jantung ku berdetap,cehh,kali ni,destinasi yang menjadi pilihan aku.........Pahang Darul Makmur.yeahhh,pahang,mulamula dgr je,cakap,nak taknak ek?aishhh,xmau ahh,bole ke aku?pikir punya lah pikir,insyallh,yeahh,bole!!ika bole.^,^.
(berusaha lah),haha,ulu tembeling pun sanggup ahh,:PP.hhuuu9,Dahdah,sekolah nh,merangkap tempat mengajar kawan bapak aku,haishh,Sha yg comel loteh tuh.(kalau dy dgow,mau tk kmbang bermangkuk nh).huhuu8,hah,takpe2,Nama sekolah nh,sekolah kebangsaan kuala atok,raub,pahang.:).Raub??kenapa pilih raub?tk kuantan?haha7,sbb saja nak rasa hidup dkt kawasan lbh dalam kan.:).Raub,xtually unik,Sumpah!!!tak tipu meyhhh,aku teruja sangatsangat sebab perghh,enviromnt dy,aishhh,(betapa besarkan ciptaan tuhan),subhanallh,cantik sangat.:).super nature!.okeyh.Nah,nh aku kasi tunjuk cket.

_lubuk semak_

event nama ahh pelik,tp,tempat dy,wauuuuh!best + mendamaikan + harmoni + tenang.macammacam ahh lg,so,kalau korang free,spent time here.tak rugi okeyh.haha8.sudah.sambung balik,seminggu kot aku pbs,aishhh,tapi kat pahang nh,aku stay rumah sha.kami bertiga yeah,aku,sha dan amie.(besties aku hah kat iptho nh),hari first smpai lah the last day,aishh,touching sangat ahh,sebabkan,wauuuu,student kt sni,bg komitmen yg sangat menggalakkan.:).mana taknyew,siap dapat sourvenier lg,cehhh.time nak balik johor pulak,mulalah,menangis bagai kan,bukan aku,student ahh.(konon sedih,siap mintax num phone,fb sume ahh).hah,nah,ni amik nah.:).>dalam hati,ni ke ragam pelajar ek nanty bila aku dh posting<aishh.baik dari pre school smpai lah standard 6,sume menghargai kedatangan kteorg kan.:).Gembira tk terkata lah._uishh,besarkan jasa guru nh_.tuptup,dh nak dekat seminggu,aishh,aku pulak sbok ahh nak balik johor,rindu kononnyew lah kan..(:.hahha7,weeee,planning nak naik genting sume,tapi tk jadi,maklum,aku nh hah,sebok ahh nk balik kn,soo,xpela,lain kali okeyh.lastlast,lepak rumah amie.(:.wahh,amie,best.banyak kucing.comelcomel blako nyeh.tp sehari je,lepas tuh aku dh balik johor,:(.belum sempat nk berdate dgn pahang kn.haish,=.=".seboksebok pbs,assignmnt bertimbun ohh~~~.dh smpai johor,baru sebok ahh hape ntah nak bt kan,(biasa,last mnt.:).),janji bt kan..
pape pn,PAHANG is the best too.:).


No comments:

Post a Comment