Thursday 16 June 2011

Bff perlu ada kan.:)

Hello there's.huh,hopely all will be fine yeahh.ohh,memandangkan cuaca pun tak menentu kan._takecare_.ok!.huh.^.^.
Sememangnya dipetang yang panas ini,(alhamdulillah),(: sangat membosankan dan menjadikan aku tak tentu hala kan apa nak dibuat,aishhhh..Dalam pale hotak aku nh,aishh,ingat nak makanmakanmakan + merayaulepak saja.:),tapi xpndai nk masak ahh,sokay,tunggu ibu balik je.ingat nak merayau,lepak mamak,tengok wayang,main bowling,tapi.MALAS!!.=.='.
Nak date,outchhh,Bie buzz saja.haishh.STRESS ahh.:(

_sempat kan nak mengadap lensa_.peace!!

hahaha2,duduk,mengadap lappy nih,menaip,lepas tuh,update blog.(:.tulah keje aku kn harihari,24 jam.bosan tahap gilew ahh,membe masingmasing buzz,sebok keje(maklum,cuti 4 bulan kan).cuti pun kadangkadang bosan,full time dengan kelas pun bosan ahh.arghhh.Mengadap tb pulak,cite ntah hapehape.rse mcm nk drive sorangsorang,merayau sorangsorang.tapi ayah tak bg.awww.(bengang je rse kn.=.=).Nak bt ISL,semestinya malas dan tak rajin.suden,teringat kan,my BFF,:(

_asha_
_suzie_

_emey_

Sume nh bff aku time sekolah dulu,aishhh,nak jumpa hari tuh,tapi xsempat.:(.Next time,kte jumpa ehh.sobbb2~~~.Kalau tak hari tu,mesty dh gather kan.dh lama lost,tetibe jumpa balik kn.:).haha8,korang BFF paling best.sayang korang sangatsangat.:)

~~BFF perlu ada,sebab,diaorg bg saya,nadi saya selama nih,(cehhh).Lastly,hargailah kawan korang yeahh~~chill.





No comments:

Post a Comment