Wednesday 4 May 2011

" PEROMPAK HATI "

                                                                   ~~love~~
:: Selamat malam peep :: yeahh <
         __Malam yang dingin ni menyebabkan aku lebih tertarik nak share some with all.okeyh,street too the point beb.<love >,wahuahahaha,sahaya suka cangat-cangat....
             __'isitilah perompak hati '.Seorang manusia,jeng..jeng.yang bernama fauzan telah merompak hati seseorang.:(.i'm so jealousy.sobbb2~~.sEbab aku admire lama dah kat mamat ni sebenarnya.Okeyh,serba sedikit detail nak share.
                                        Fauzan   ^,^
= Muhammad Fauzan Bin Ishak
= 21 tahun (Tua dah ).:P
= Teman sepermainan
= Tinggi + Sederhana + kulit muka (Coklat ala-ala hitam )
*awww,i'm love it babe's.yeahhh.
                  __stop!!!enough.:).huhu8,serba sedikit mamat nieh.nak detail lagi,nannnhh hahh,akak bagi dengan muka-muka sekali nophhh.tettt.awww."jatuh cinta '.
                                                          :: muhammad fauzan ::
...................dia lah makhluk yang menjadi perompak hati saya,jeng..jeng.:).awwww..Dia seorang yang penyayang,baik hati.dan banyak lagi.(ada ciri-ciri bakal suami yang aku nak ni ).yes!!,hah,first time tuh,malu tapi mahu,lama-lama,hati pun dah tertarik,perompak pun perompak lah,:),yang penting,wahuuuu,admire yang dalam diam,jadi jugak bf selaku future husband saya.:),amin..hahah7.


__bersambung__.

4 comments: