Tuesday 10 May 2011

LIFE

"L STAND FOR LIFE "
Salam,huh,lama kan aq xmenaip nh,aishhh.=.=".welcome back.:).xtually nak menaip dh pun semalam,tp line bb yg agak lembap + lambat sesaat,aishh,memang sakit nak tunggu.:(.ok,street too the point,entry yang agak excited lah aq nak share kali ni,jeng,jeng...it all about life.^.^.
kalau sebut pasal life je,aq mesty mengeluh,sbb,life yg aku perlu berhadapan kali nh,mmg,huh...=.=".(PERIT!!).serius mentaliti aku kene kuat.:(.teros terang,seumur hidup aku memang tak pernah rasa hidup susah dan ditimpa pape musibah yang memang tak bole handle ataupun yang berkaitan,tapi kali ni,huh,sangat2.hanya tuhan saja yang tahu apa yang aku alami dan rasa.:(
really,memang life aku kat sni(***o),memang tak ada.:(,bukan aku tak nak wujudkan,tapi,perekitaran mybe menjadi halangan untuk aku wujudkan life 2.tapi yang musykilnyew,kalau aku keluar melangkah kaki dari sini,tett,dengan gembiranya aku akan rasa gembira sangat-sangat,aku pun tak tau kenapa,tapii....:(,huh,aku kene akui semua ni dan beusaha berhadapan dengan tenang.
dan bila aku berbincang dengan pakar motivater aku,lastly,aku hope this the best decide that i choosed,huh,aku nk belajar berdikari + hidup dengan dunia sendiri.tp,insyalh,i try my best.
p/s:okeyh,aku harap all peeps bg feed back yg positive,coz i need someone too talk.:)

2 comments:

  1. aku tak nampak mna2 kesukaran dlm hidup ko kat sini lar.nk kata ko tak pndai,exam ko de best,study ko boleh catch up,kwn2 ko ada,bf pon ko ada,family ko kat sini.apa lagi yg tak cukup ika?belajar mensyukuri dear!yg paling penting,xpyhh sebok2 nak fikir apa org kata dkt kita sbb we know ourself than others..ko dah ada karier yg menanti,think about it..:)

    ReplyDelete
  2. ARGHHH.no comment dear.aku pn xtau lah.tp sumpah,kadang2 aku rase something yg membebankan.apa ntah pale hotak aku ni pkr.:(.anyway.thank babe's.

    ReplyDelete