Saturday 17 December 2011

||:

Dear diaries...
salam semua,
have a nice day event hari ni aku not in good mood like rarely
oukeyh.
maaf sangat if kalau entry kali nih membosankan
sebab i think mybe this one suit for me untuk all and out
-.-'
hurmm,dah lama tak menangis kan,
yelah,kita manusia biasa,tak kan selalu happy.ALLAH sayang kita dan tak lupa kita,sebab tu dia uji kita dengan macammacma ujian kan.
malam ni mood serabut sangat,sebab,spechless tau.aku paling hater kalau tanya/cakap dengan someone or sesiapa lah kan tak kira usia,then dia diam membisu.pada hal tak buat pape pun.Annoying gile!
memang terasa sangat sakit okek
rasa macam nk sepak/penampar je.
huh
nasib baik ada rasa hormat,so diam membisu,pendam dalam hati
"ibarat macam aku cakap dengan dinding kan'
boleh bayangkan tak
:(
kadang-kadang orang minta kita menjaga/menghormati perasaan dia kan
tapi bila kita minta orang menjaga/menghormati perasaan kita punyalah susah
okeyh,faham we are not perfect!,tapi boleh kan belajar.
how to learn?
tak rugi sayang hoii
tapi memang damm gile malam nih,bayangkan hilang semua mood aku
apa yang aku rasa NAK JERIT,LEPAS TU NANGIS KUATKUAT SAMBIL PELUK BANTAL
-.-'
*sometimes aku memang manja
tolonglah wahai awak,belajarlah hormat orang lain kalau awak nk orang hormat awak
then tambah lagi membengkak hati bila text dia,langsung tak reply/call back.
fine,minta aku faham dia,tapi dia.?
ohh,oraite.
sokay takpe.Memang truth and it fact's bila kita sedih/happy better kita kongsi dengan dia kan
who's?
ALLAH
dia lebih faham kita,all about us.
bila remain balik,kembali tenang and everything ok.
alhamdullih
before that,aku suka quote nih.

_truth_

No comments:

Post a Comment