Monday 17 October 2011

simple career

Selamat pagi semua.
:)
pepagi buta aku dah mula typing,macam takda keje every second mengadap muka lappy ni.
:P
kadangkadang tuh post takda lah mengempak sangat kan,
haram jadah je.hahha7.okeyhokeyh,
entry apa pulak pagi nih,entah,still in spinning in my mind lagi.
:P
hohoo9,
dah,takda pagi nih saje nak membebel pasal "kerjaya"
humm,sampai sekarang masih lagi tercaricari 
it reality or what?
aku bakal menjadi seorang guru?
outchh,cuak,takot,macammacam ahh,
sebab kekadang terfikir,kalau nak diukur,jauh panggang dari apilah kan,
sebab kalau orang judge pun confirm akan cakap,ehh,kau bakal cikgu?.smbil tangan didada,mata memandang keatas.
-.-"
terokkan,
nvm,memang pun aku sedar,sometime terfikir,eh,layakkan aku nih,
dengan perangai yg gile vavi,huh,tak cukup package la,
tapi i must trust and try my best,
Allah lebih mengetahui segalanya kan
insyallh,i will
:)
kalau you alls nak tau,xtually citacita aku dulu tinggi menggunung,aku nak jadi seorang doktar.
:)
hahahha7,tapi bila pikirpikir balik,macam lawak lah kan.
then,eksktif,hah,tu mybe sesuai dengan watak aku,
yg suka melawa setiap masa,
asyikasyik pandang cermin.
haha7,
(macam muka lawa sangat kan kan).
tettt.
tapi,lastly berminat pulak lah dengan kerjaya guru.
yeahh,kalau alls nak tau,guru ni simple and match.
unik,
sumpah!tak tipu,
sepanjang aku belajar dah hampir dua tahun ni kan,banyak benda yg aku explore,
eg:guru boleh menyanyi,then main alat muzik.
and so on lah,
banyak sangat kalau nak diikutkan
mybe kerjaya lain ada gak gain something new.tapi pendapat aku,
guru ni lebih banyak
sometimes aku belaja macam mana nak psiko,baca tentang diri seseorang.
semua nh benda yg aku belaja lah selama hampir 2 tahun nih.
then ada 3 thn lagi untuk aku berada dipuncak,
amin.
:)
so,aku harap berbekalkan masa yg xtually tengok,3 tahun mcm lama kan,
tapi pd hakiktnya suatu yg singkat,
banyak benda aku boleh "gain" kan.
hopely.

_enjoy_



No comments:

Post a Comment