Friday 14 October 2011

Akan adanya pelangi

Selamat petang and happy friday semua readers
:)
tetibe nak hupdate status.
(mood:tidak berapa baik).
-,-
sebenarnya sangat bengang dengan dia yang berada disekeliling,
yang sangat dekat dan hampir,
yeahh,dah macam "duri dalam daging"
hidup penuh dengan hipokrit.
:(,
menyedihkan kan,
tapi apakan daya,nama pun kehidupan,so,nak taknak,kene gak lalui.
haishh,hidup memang tak lari dari masalah.
kadangkadang tertekan,
tapi,tetap dan sentiasa percaya,
akan adanya 'pelangi selepas hujan'
Allah is always by my side.
insyallh
so,taknak dan langsung tak ambik kisah,
kau nak judge aku macammacam,
i never care,
sebab,i know who i am.
then dengan nasihat dan kritikkan yang tak membina langsung,
jadikan aku makin benci nak mengadap muka kau.
benda kecik,then kau judge macammacam kan,
memang cari pasal.
huh!enough.
(so soory,sebab terlalu sakit hati).
sometimes terfikir,i never forgive you ever and ever,
tapi,apakan daya,aku hanya manusia biasa.
so,biarlah Allah yang mengadilinya.
So,as conclude,bukan aku tak boleh terima sebarang kritikkan atau nasihat,
tapi,bila cara tuh kurang sesuai,then nak judge aku  macammacam,
so sorry.
-.-
(sedih).

_end_


No comments:

Post a Comment