Tuesday 26 July 2011

R stand for respect

salam.
moning alls
yeahhh
of corse yg berada di batu pahat area sedang nyenyak tdo,dek hujan kn.:)
yeahh,(tido salah satu terapi)
ngehhh3
hah,sokay,ehh,forget,how peeps feel today?everything alright?.sihat kah kamu?
hopely kn
ehemmm3.di pagi yg indah nih.saja.terpanggil nak updte blog.
sebab,bebrapa hari ni,tidak berada dalam keadaan baik,dan emosi tak stabl?
sebab?pasal?hummm,seseorang yg menjadi hacker fb,tls mcm2 kt fb,katakata yg tk sopan.(rude kn!)
baru nak mula hidup,tp belagak macam dh lama hidup.
riak + takbur melambung-lambung.
(sokay)
hah?who's that hacker?boy @girl?
yeahh,off course girl
baru tau?hah,someone yg aku tk berapa nak minat.
(just ignore)
sebab dy aku hilang mood untuk 2,3 hari yg lepas,
yelah,manusia ada tahap kesabaran masingmasing kn:)
tak kan nak diam je,kalau dh melampau.
then bila cakap,aishh,mulut,berapirapi.
tak pernah puas.rasa dia  je yg betul
respect!langsung tkda?=.="
tp,alhmdllh,sekarang benda semua dah settle.hacker yg tak diundang sudah di block
(kau yg mintak,i'm sosooory a lot)
hati kembali tenang.(alhamdulilah)
bila renung balik,ahhh!baru terbuka mata dan hati.
ada hikmah disebalik apa yg jadi nih.
mungkin dibukakan jalan.
yeahh.syukur.
(thank ALLAH)
yeahh,aku mungkin tak lah sehebat kau berkatakata,
tak sehebat kau berani cakap tuh nih,benda yg bukanbukan(tk pernah puas berkatakata)
dan semua lah,tak macam kau.
Tp,aku berasa banggan dengan apa yg aku ada dan diri aku sendiri.
i'm proud of myself.
tu yg penting dan aku akan lebih menghargai diri aku
because

_I'M JUST AN ORDINARY GIRL_

~~Sekian~~

No comments:

Post a Comment