Friday 8 July 2011

10.30 malam.
salam semua.:)
silalah singgah blog saya nh.meh baca meh entry ni,si handsome dan handsome.:)
yeahhh.
ehemm2.(mood malamnh,sangat happy,).mana taknyew,sebab dapatjumpa buah hati saya.
wee.seronok kan.date oh dating lg
humm,saturday week,apa nak buat,hah,baru plan td.nak main bowling + wayang.
sangat gembira.:)
thank allah.kurniakan hambamu dengan kegembiraan.Alhmdllh.:)
humm,lepas tuh,.yg paling best,nak shoot short.yeahh,testing cam baru.:PP'
yelah,apa guna beli kalau tk gunakan.:).humm,okeyh
yeahh.saya nak snap banyakbanyak pic.nk buat banyak album.kan?ok tak?humm:PP
sokay.xpe2
lepas tu je,nak spent time whole of day sebab rasarasa lepas nh dh sangat sibuk.dengan assigmnt,dan macammacam lg lah.
so,esok hari date sedunia.cehhh.:PP
saya nak cakap kn,nk bgtau kn,saya sayang sayang sayang sayang sayang sayang sayang sayang sayang bie saya lah.(aww,malu,uh!).ehemm2.:PP
week,terokkn.:)
_saje nak jealouskn korang yg tk dapat date tuh.:PP
hehhe7.okeyh,lepasnh,saya akan upload lebih banyak gambar yeah.yeahyeahh9.tk sabar nk testing cam baru nh.:)
wauuu,exite sangat.wee,esok nak dress cantik plusplus.:)

~peeps,waiting yeahh,nanty saya akan upload yeh~~~

:: meh dengar meh ::

2 comments: