Friday 17 February 2012

SAHABAT

Dear diaries...
Salam semua
-.-'
sepetang yang hening/suram macam nih
ditambah lagi dengan kebosanan 
=,=
tak terkata kan
sekarang cuma ingat IBU/ALLAH/B JE.
:(
sekental mana pun perasaan,sekeras mana pun hati
tapi bila berbicara tentang seseorang yang namanya 'KAWAN'
memang tak lari dengan macammacam dugaan dan salah faham
:(
tanpa aku sedar,kawan boleh jadi lawan,dan lawan boleh bertukar  jadi kawan/sahabat.
-.-
apa beza kawan dan sahabat?
bagi aku,orang yang layak dipanggil sahabat adalah orang yang mampu menjadi peneman setia kita
susah/senang/baik/
dia akan terima kita dengan seadanya
tak pernah kenal jemu bagi nasihat
sentiasa ada bila kita susah
ingat bila kita senang
menjaga keaiban kita sentiasa
tapi sekarang,sumpah aku memang tak pernah jumpa lagi orang yang layak dipanggil sahabat melainkan mereka
(ASHA/SUZIE/EMEY)
once in mylife time aku rasa dyorg yang layak aku panggil sahabat.
no one else.
selama 21 tahun aku bernafas
walaupun dah lost contact and so on...
tapi dyorg will be the number one
:(
Bukan aku tak punya kawan/sahabat
tapi dyorg semua suamsuam kuku
suden ok,but sometimes....
-.-'
ALLAH je tau kn.
sampai sekarang aku rindu nk manja dengan dyorg
ingat waktu kecik/sekolah  dulu
memang happening
tapi bila masingmasing dah besar
aku mula dengan pelbagai kehidupan
rasa macam LIFE aku tk hidup
bila aku cuba buat yg terbaik
tk nmpak
:(
Satu je aku sentiasa ingat dalam hati,
HIDUP MACAM RODA.JANGAN LUPA DENGAN JANJIJANJI ALLAH
"baik dibalas baik,jahat dibalas sebaliknya".
tunggu dan lihat
GUYS
i want you.
-.-


No comments:

Post a Comment